Monday, August 18, 2008

Many Rivers To Cross

This song came into my head recently...as I was packing...well, not really, all I had was an underwear, my toothbrush, my passport, two novels(for the road)a make-up case, and my laptop. So basically, that is how I was gonna run away. I was gonna just take off, not tell anybody, possibly end up in an ashram in India or a monastry in Ireland....somewhere, I will find peace and quiet and discover my true purpose in life...oh, I forgot, I took my ipod as well...just incase I had to sit and wait in train stations or something...

So...what happened was that I ended up drinking beer and watching an african movie on a roof top...a South African movie...drum...quite good....then I had to run to get the train...I came home and unpacked...the underwear, the toothbrush, the passport, the two novels, the make-up case and the ipod...


11 comments:

Ms. Catwalq said...

what were you running from?

And how sure are you that your new destination will not have the same issues waiting patiently to spring themselves on you?

Loomnie said...

Thanks a lot for this....

Charie said...

HAHAHAHAH!!!

So much for running away eh?

ShonaVixen said...

hey girl...go into detail as what had made u want to run away in the first place??At least you had music to keep you company...yup i'd never leave my ipod too...lol..

Standtall said...

Am running away from the trouble in my life....

Nigerican said...

we all need that peace and quiet my dear...it does help us in finding our purpose.A little advice ...be sure of were u r running to first oh...cus now i am the caregiver of my aunt( not something i wanted to do but she's family...no chioce), and she is such a distraction on my journey of discovery. Please abeg just run to a spa , its much safer lol

Waffarian said...

@ catwalq: from everybody and everything.

@loomnie: You are welcome.

@charie: heheheh, i know oh..

@shonavixen: Just got seriously irritated with human beings..I thought if I had to talk to one more person, I'd explode...

@standtall: Yep.

@nigerican: thanks for the advice...thats why I think somewhere where no talking is necessary will be perfect for me...

Buttercup said...

oh wow...

so what made u change ur mind, really?

Waffarian said...

@buttercup: I guess after alcohol everything thing does not seem so bad...and also, I realized I have too many unfinished business to take care of...so many loose ends to tie up which will not be fair to the people that I have already committed to. I hate to let people down...so I am gonna do the mature thing,(God! I hate being responsible)fulfill those commitments and then, I am gonna leave this shit world for a while.

Buttercup said...

awww ok...i hope u get to sort it all out...i guess we all have to do the responsibility thing at some point...u'll be fine!

Anonymous said...

Welldone, you got very far...
Its great to go off and chillout sometimes even if it is just for a short while.

kr